آرشیو آذر ماه 1400

نصب و راه اندازي voip،فروش و پشتيباني voip

امكانات كاربردي VOIP

۴ بازديد

۱.    امكان ارائه نامحدود شماره تلفن داخلي

۲.    امكان دريافت پيام صوتي

با استفاده از اين دستگاه شما قادر خواهيد بود تا در صورت پاسخ ندادن كاربر مورد نظر خود براي وي پيغام صوتي بگذاريد. محل ذخيره پيغام هاي صوتي ، سرور اصلي بوده و براي شنيدن اين پيغام كاربر مورد نظر بايد يك شماره داخلي را گرفته و رمز خود را وارد كند و پيغامهاي خود را دريافت كند.

۳.    ضبط مكالمات

با فعال كردن اين ويژگي شما قادر به استفاده از آن هستيد بايد توجه داشته باشيد كه دسترسي به اين مكالمات از طريق voice mail خواهد بود.

۴.    تلفن هاي نرم افزاري (soft phone)

پس از نصب اين نرم افزارها شما قادر خواهيد بود تا از طريق كامپيوتر خود به داخلي ها دسترسي داشته باشيد و از خارج از سازمان با افراد داخل سازمان ارتباط برقرار كنيد

۵.    در گاه هاي مبدل تلفن آنالوگ (ATA)

به وسيله اين درگاهها شما قادر خواهيد بود تابه خطوط با تلفن هاي آنالوگ معمولي دسترسي داشته باشيد همچنين شما از طريق اين مودمها مي توانيد گوشي هاي معمولي را به اين سيستمها متصل كنيد زيرا اين مودمها قادر هستند به شبكه متصل شوند و با IP-PBX ارتباط برقرار كرده و به تبديل خطوط VoIP به آنالوگ بپردازند.

۶.    Voice mail to Email

با استفاده از اين قابليت شما مي توانيد voice mail  را از طريق ايميل خود چك كنيد اما بايد توجه داشته باشيد كه براي استفاده از اين قابليت سرورVoIP بايد از

E-Mail Server پشتيباني كند.

۷.    Fax E-Mail

با استفاده از اين قابليت شما مي توانيد fax ها را از طريق ايميل خود چك كنيد

۸.    كنفراس صوتي

اين قابليت به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد كنفرانسهاي صوتي ر ا با افراد مورد نظر خود برقرار كنيد همجنين شما قادر هستيد تا براي ورود كاربران به اين كنفرانس رمز عبور مشخص كنيد.

۹.    شنود مكالمات (Call barging )

با استفاده از اين قابليت شما مي توانيد به مكالما كاربران دسترسي داشته باشد و مكالمات آنها را بشنويد. به عنوان مثال در صورتي كه كاربري با مشتري در حال ارتباط است شما مي توانيد با وارد كردن رمز مكالمات ميان كاربر و مشتري را شنيده و شما مي توانيد به مكالمه با كاربر بپردازيد بدون اينكه مشتري صداي شما را بشنود.

۱۰.    (IVR (Interactive Voice Response

اين قابليت به شما اين امكان را مي دهد تا در صورت تماس كاربران با سازمان شما منوي صوتي پخش شده شماره هاي بخش ها در اين منوي صوتي مشخص شده و كاربر براي اتصال به بخش مورد نظر خود شماره ها را وارد كند.

۱۱.    صف انتظار

با استفاده از اين ويژگي اين امكان براي شما فراهم مي شود كه در صورت مشغول بودن تماسهاي برقراري را تا ازاد شدن خط حفظ كندو به ترتيب در صف قرار گيرند. همچنين با استفاده از اين ويژگي شما مي توانيد مشتريان خود را براي پاسخگويي الويت بندي كنيد.

۱۲.    Day Night Mode

تغيير مقصد تماس ها  با توجه به ساعت به وسيله اين ويژگي انجام خواهد گرفت.

۱۳.    ارجاع تماس ها از طريقDID/CID

هدايت تماسها با توجه به شماره تماس گيرنده با اسفاده از اين ويژگي انجام خواهد گرفت.

۱۴.    Call waiting

كاري كه اين قابليت انجام مي دهد اين است كه در صورت اشغال بودن خط كاربر تماس هاي جديد را از طريق پيغام صوتي يا بصري به كاربر اعلام مي كند.

۱۵.    گزارش گيري :

شما ميتوانيد تمامي تماسهاي كاربران سازمان خود را مشاهده كنيد زيرا تمامي تماسها به صورت گزارش در اين سيستمها ذخيره خواهد شد.

۱۶.    انتقال خطوط كاربران

در اين دستگاهها شما قادر هستيد خطوط كاربران را انتقال دهيد و در صورت انتقال كاربران از يك بخش به بخش ديگر نيازي به تغيير شاره داخلي نخواهد بود.

۱۷.    VoIP by Wi-FI

كاربران مي تواند از طريق شبكه هاي بي سيم از اين دستگاهها استفاده كنند و در صورتي كه در بخش هاي مختلف سازمان در حال فعاليت هستند مي توانند از IP phone هاي بي سيم  استفاده كنند.

۱۸.    ارتباط تصويري

در صورتي كه مي توانيد از اين قابليت استفاده كنيد كه  softphone هاي تحت اين سيستم را بر روي سيستم خود نصب كنيد و با استفاده از اين قابليت شما مي توانيد تماس تصويري را  با ديگر كاربران برقرار كنيد.

۱۹.    Call Forward

با استفاده از اين قابليت شما قادر به انتقال تماسهاي داخلي و خارجي خود به گوشي موبايل خود و يا شماره هاي ديگر هستيد.

براي  نصب و راه اندازي voip،فروش و پشتيباني voip با شركت بهين ارتباط هوشمند تيلا تماس بگيريد . 

منبع: https://tilatel.com/voip-and-its-advantages