آشنايي با FreePBX پشتيباني VOIP

نصب و راه اندازي voip،فروش و پشتيباني voip

آشنايي با FreePBX پشتيباني VOIP

۱۰ بازديد
FreePBX در واقع يك رابط كاربري گرافيكي بوده كه با استفاده از آن شما مي توانيد مركز تلفن تحت شبكه خود را مديريت كنيد و تنظيمات مربوط به آن را به وسيله ي اين رابط كاربري انجام دهيد.اين سيستم در سال ۲۰۰۴ طراحي و دو سال بعد يعني در سال ۲۰۰۶ به ثبت رسيد و شركت سنگوما در سال ۲۰۱۵ اسپانسر اصلي توسعه ي اين سيستم شناخته شد.اين سيستم به دليل محبوبيت بسيار به عنوان محبوبترين نرم افزار تلفني دنيا شناخته شده است.

مزيت هاي FreePBX

  • پلتفرم متن باز (Open Source)

وجود اين مزيت باعث مي شود تا شما بتوانيد سيستم را به سليقه خود تغيير داده و آن را شخصي سازي كنيد.

  • قابليت توسعه ي ماژول هاي دلخواه

وجود اين قابليت باعث مي شود تا كاربراني كه از FreePBX استفاده مي كنند بتوانند ماژولهاي دلخواه و مورد نياز خود را برنامه نويسي كرده و با سيستم تلفني خود يكپارچه سازي كنند.

  • مركز تلفني پايدار با آپديت هاي سريع

تيم مربوط به تحقيق و توسعه نرم افزار FreePBX در تلاش است تا با رفع باگهاي موجود در نرم افزار و همچنين اضافه كردن ماژولهاي جديد يك مركز تلفن بي تقص را در اختيار كاربران خود قرار دهد.اين تغييرات در آپديتهاي مداوم توسط اين تيم به صورت رايگان در اختيار كاربران قرار مي گيرد.

  • سازگاري با تجهيزات مختلف

طراحي اين نرم افزار به گونه است كه سازگار با تمامي تجهيزات VOIP از قبيل گيت وي، كارت تلفني، تلفن هاي تحت شبكه و SBC از برندهاي گوناگون بوده و به دليل دارا بودن قابليتAuto Provisioning هوشمند خود،به طيف وسيعي از IP Phone ها اجازه مي دهد تا به صورت خودكار تمامي تنظيمات را از يرور ويپ دريافت كنند.

  • امكان بكارگيري صدها ماژول با قابليت هاي خاص

اين نرم افزار به كاربران خود اين قابليت را مي دهد تا بتوانند از صدها ماژول مختلف استفاده كنند . بنابراين كاربران مي توانند با خريداري ماژول مورد نياز خود امكانات سيستم تلفني خود را توسعه دهند. همچنين استفاده اين ماژولها باعث مي شود تا هزينه عيب يابي و توسعه كاهش يابد.

امكانات FreePBX

قابليت هاي استاندارد

  • منوي صوتي (IVR) با سطوح مختلف
  • زمانبندي مكالمات ورودي (Time Condition)
  • صف با قابليت هاي متنوع (ACD)
  • گروه زنگ (Ring Group)
  • برگزاري كنفرانس صوتي (Conference Room)
  • صندوق صوتي و قابليت ارسال آن به ايميل (Voicemail, Voicemail to Email)
  • دريافت فكس و ارسال آن به ايميل (Fax to Email)
  • ليست سياه (Blacklist)
  • پيجينگ و اينتركام (Paging/ Intercom)
  • DISA
  • انتقال مكالمه (Call Transfer)
  • انتظار مكالمه (Call Waiting)
  • ضبط مكالمات (Call Recording)
  • تاريخچه و جزئيات تماس (CDR)
  • امكان تشخيص و جلوگيري از نفوذ (IDS)
  • داشبورد كنترلي و مانيتورينگ تحت وب
  • پنل مديريتي تحت وب براي كاربران (UCP)
  • ارسال خودكار تنظيمات (Auto Provisioning)
  • پشتيباني از زبان هاي مختلف از جمله زبان فارسي
  • امكان تهيه پشتيبان و مديريت آن (Backup and Restore) و بسياري قابليت ديگر

ماژول هاي تجاري:

  • كنترل و مديريت داخلي ها براي استفاده از مسيرهاي خاص
  • ارسال و دريافت فكس تحت وب
  • امكان اضافه كردن بخش “تماس با ما” در وبسايت
  • ايجاد محدوديت براي تماس هاي خروجي
  • مديريت كالرآيدي
  • گزارشات جزيي از تماس هاي ضبط شده و آرشيوسازي
  • مديريت كامل و مشاهده ي جزيي گزارشات صف ها
  • تماس گيري خودكار و گروهي با مشتريان
  • يادآوري جلسات
  • امكان پارك تماس ها با قابليت هاي پيشرفته
  • گزارشات جزئي صندوق صوتي
  • مديريت رمزهاي عبور كاربران
  • كنترل ميزان سطح دسترسي داخلي ها در مورد ويژگي هاي خاص
  • نرم افزار ارتباطي يكپارچه (تماس تلفني، ********، پيام كوتاه، فكس و …) و چندين قابليت كاربردي ديگر

 

پلتفرم سخت افزاري

مراكز تلفن سخت افزاري سنگوما كه داراي هسته ي فري پي بي ايكس مي باشند و ويژه ي كسب و كارهاي مختلف بوده و داراي ظرفيت هاي ۴۰ تا ۱۰۰۰ كاربرهستند. اين تجهيزات قادر هستند تا از ۳۰۰ تماس به صورت همزمان پشتيباني كنند، و سازگار با كليه ي سخت افزارهاي ديگر سنگوما بوده و امنيت و پايداري را براي سانترال ويپ شما، به ارمغان خواهند آورد.

نسخه ي تجاري:

مركز تلفن با نام PBXact كه مبتني بر FreePBX است، داراي قابليت هاي برگزيده ي متنوع و كاربردي بوده و ظرفيت هاي مختلفي دارد و تا ۵۰۰۰ كاربر را پشتيباني مي كند. ويژگي شاخص اين محصول اين است كه امكان استفاده از پشتيباني نرم افزاري سنگوما علاوه بر پشتيباني سخت افزاري را به كاربران خود مي دهد تا بتوانند به كمك آن، راندمان مركز تلفن خود را در بالاترين ميزان ممكن قرار دهند.

براي نصب و راه اندازي voip،فروش و پشتيباني voip با ما در ارتباط باشيد .

منبع:آشنايي با FreePBX پشتيباني VOIP - شبكه|پشتيباني شبكه|ويپ |تجهيزات شبكه (tilatel.com)

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.